@Spider, nie masz racji... przetestowałem to na sobie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przy wyższych temperaturach, z racji charakterystyki mieszanki, opona zimowa raz że się szybciej zużywa, to dwa, że pod wpływem temperatury może się wypaczyć/trwale utracić swoje właściwości. Latem oprócz temperatury powietrza, dochodzi temperatura nawierzchni, a poprawia to temperatura hamulców.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeśli chodzi o prowadzenie - pewniej czułem się niż na letnich które później nabyłem - żaden zakręt nie był mi straszny, a dodatkowo jeździłem po takich miejscówkach, że wszyscy byli pod wrażeniem... (np. po terenie fortu w Czeczotkach, gdzie większość odpadała na etapie zjazdu do fosy...).
Mam dylemat, Hankook W440, Nokian W+ (czy opłaca się tyle dopłacać...?) albo znowu sprawdzona Sava Eskimo 3, która troszeczkę przy hamowaniu na śniegu delikatnie mnie zawiodła ale poza tym OK - może służyć za wielosezonową
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wyznaczyłem sobie granicę do 220/szt.
Chyba że ktoś zna w północnozachodnich rejonach Warszawy i okolic (NDM/Modlin, Łomianki, Legionowo) godny polecenia punkt sprzedaży i montażu.
[img]http://img91.imageshack.us/img91/7315/696y.gif[/img]na lewo... na prawo... w górę i w dół...