Urwigo

Wszystkie narzędzia, wtyczki, programy itp. pomocne przy znajdowaniu skrzynek i dbaniu o lasy...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
vonStirlitz
Nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 07 listopada 2013, 09:58

Urwigo

Post autor: vonStirlitz » środa 05 lutego 2014, 23:48

Witam.
Czy ktoś bawił się programem Urwigo? Myślę nad stworzeniem scenariusza WIGO dla kesza lecz póki co tak średnio mi idzie z tym programem. Jeśli ktoś ma doświadczenie i byłby chętny się nim podzielić, z tym lub innym programem, to byłbym dźwięczny.

Awatar użytkownika
Stryker
Forumator
Posty: 1052
Rejestracja: piątek 23 lipca 2010, 15:32

Re: Urwigo

Post autor: Stryker » czwartek 06 lutego 2014, 09:46

bawił.

co konkretnie potrzebujesz zrobić i Ci nie wychodzi?
Obrazek

Awatar użytkownika
Karls
Forumator
Posty: 552
Rejestracja: czwartek 15 września 2011, 20:58

Post autor: Karls » czwartek 06 lutego 2014, 10:53

Też mam na koncie jednego WIGO. Sporo pracy na kosztowało zrobienie dobrego scenariusza ale warto.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
vonStirlitz
Nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 07 listopada 2013, 09:58

Re: Urwigo

Post autor: vonStirlitz » czwartek 06 lutego 2014, 19:06

Póki co próbuję znaleźć jakiś podręcznik, tutorial... Cokolwiek. Jak odpaliłem program to nie wiem jak to ugryźć, od czego zacząć. Chcę stworzyć scenariusz do małego multika, główny botaher, interakcje z paroma innymi postaciami, kilka miejsc, może parę przedmiotów (itemów?) które trzeba użyć żeby przejść z etapu do etapu. A jakby jeszcze dało się wpleść audio to by super było. Jest jakiś samouczek? Podlinkujcie, bo nauka metodą chybił trafił kiepsko mi idzie.

Awatar użytkownika
vonStirlitz
Nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 07 listopada 2013, 09:58

Re: Urwigo

Post autor: vonStirlitz » niedziela 09 lutego 2014, 11:11

Kurcze, zaczynam powoli rozgryzać programik. Ale jednej rzeczy póki co nie umiem zrobić, bohater spotyka postać, a ta przekazuje mu instrukcje w formie audio. Postać wygenerowana, ale nie umiem zmusić jej do użycia audio. Pomożecie?

Awatar użytkownika
Rob
Forumator
Posty: 888
Rejestracja: wtorek 15 czerwca 2010, 11:26
Lokalizacja: Kalety

Post autor: Rob » niedziela 09 lutego 2014, 11:27

Z audio jest problem. Niby możliwość dodania jest, ale na odbiornikach nie działa. Mi przynajmniej nie udało się odpalić.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Lza
Rada Techniczna
Posty: 1619
Rejestracja: poniedziałek 19 października 2009, 10:01
Lokalizacja: blisko Krakowa.
Kontakt:

Re: Urwigo

Post autor: Lza » niedziela 09 lutego 2014, 16:23

vonStirlitz pisze:Kurcze, zaczynam powoli rozgryzać programik. Ale jednej rzeczy póki co nie umiem zrobić, bohater spotyka postać, a ta przekazuje mu instrukcje w formie audio. Postać wygenerowana, ale nie umiem zmusić jej do użycia audio. Pomożecie?
Nie używaj audio, bo jakaś (kto wie czy nie znaczna) część odtwarzaczy żyje w świecie dzwięków atari - potrafi tylko zrobić 'biiiiiiip', więc nawet jak Ci się uda jakieś audio dodać, to większość użytkowników na tym zakończy grę w twój scenariusz.

Awatar użytkownika
vonStirlitz
Nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 07 listopada 2013, 09:58

Re: Urwigo

Post autor: vonStirlitz » niedziela 09 lutego 2014, 18:10

Dzięki za info odnośnie audio, wywalam je. Mam problem, jak sprawić żeby przedmiot (item) był widoczny dopiero po rozmowie z postacią? Jedyny tutorial na temat urwigo jaki znalazłem to wideo, niby 50 minut ale nic na ten temat nie ma...

Awatar użytkownika
łowca
Forumator
Posty: 1139
Rejestracja: środa 30 grudnia 2009, 10:15
Lokalizacja: N52/E21 + 15km

Re: Urwigo

Post autor: łowca » niedziela 09 lutego 2014, 18:41

na starcie .visible = false
w odpowiednim momencie przedmiot.visible=true
Obrazek Obrazek
Jeśli hobby koliduje ci z pracą - zmień pracę.

Awatar użytkownika
vonStirlitz
Nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 07 listopada 2013, 09:58

Re: Urwigo

Post autor: vonStirlitz » poniedziałek 17 lutego 2014, 15:00

Kurcze, nieźle się wkopałem. Czy idzie jakoś skonwertować format urwigo do wherigo, konkretnie *.urwigo do *.gwc? Chciałem użyć aplikacji WhereYouGo a tu wtopa. Mądry Polak po szkockiej...

Awatar użytkownika
Lza
Rada Techniczna
Posty: 1619
Rejestracja: poniedziałek 19 października 2009, 10:01
Lokalizacja: blisko Krakowa.
Podziękował: 83 razy
Otrzymane podziękowania: 307 razy
Kontakt:

Re: Urwigo

Post autor: Lza » poniedziałek 17 lutego 2014, 16:27

nie wiem czy 'idzie', ale da się. Poszukaj opcji 'compile'
Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Lza za post:
vonStirlitz

Awatar użytkownika
vonStirlitz
Nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 07 listopada 2013, 09:58

Re: Urwigo

Post autor: vonStirlitz » czwartek 20 lutego 2014, 16:32

Uff, skończyłem wreszcie. Efekt to OP7B93 Akcja Kośba http://opencaching.pl/viewcache.php?cacheid=31640
Dziękuję za pomoc i zapraszam na kesza.

Awatar użytkownika
SQ9KFS
Nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: środa 01 lutego 2012, 00:34
Lokalizacja: Katowice

Re: Urwigo

Post autor: SQ9KFS » poniedziałek 24 marca 2014, 16:07

A ja mam inne pytanie odnośnie urwigo: próbował ktoś z Was zainstalować go na ubuntu? Instalacja na Wine albo mi nie wychodzi, albo faktycznie się nie da...
Będę wdzięczna za pomoc ;)
vy 73!
SQ9KFS
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Lza
Rada Techniczna
Posty: 1619
Rejestracja: poniedziałek 19 października 2009, 10:01
Lokalizacja: blisko Krakowa.
Kontakt:

Re: Urwigo

Post autor: Lza » poniedziałek 24 marca 2014, 17:09

z tego co się orientuję, to nie ma wersji urwigo dla linuxa. może są jakieś inne buildery.

etnamars
Forumator
Posty: 1530
Rejestracja: niedziela 08 lutego 2009, 14:57

Re: Urwigo

Post autor: etnamars » poniedziałek 24 marca 2014, 17:27

To dziwne, że pod WINE się nie daje.
Z pamięci: wymaga to sporo roboty (jak to zainstalowanie czegokolwiek pod WINE :wink: ) ,a chyba cały sukces tkwi w zainstalowaniu odpowiedniej wersji zestawu bibliotek .NET Framework.

Nie ma chyba żadnego sensownego natywnego buildera.

ODPOWIEDZ