Bieszczady

Wszystko o organizowanych przez Was dla Was imprez keszerskich...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
ronja
Forumator
Posty: 1837
Rejestracja: środa 24 września 2008, 19:51
Podziękował;: 133 razy
Otrzymał podziękowań: 209 razy

Post autor: ronja »

bogobig pisze:


Potrafiisz namówić. Będziemy 1-3 maja z Chatami Noirami. Ktoś z keszerów będzie w tym terminie w okolicy??
Cisna OK, ale jednak lepszy jest Smolnik :lol: (oczywiście k/Komańczy). Mogę tylko zazdrościć wypadu. Ja dopiero w sierpniu zawitam w tamte strony.
Obrazek Obrazek

Wojtek1121
Bywalec
Posty: 72
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Wojtek1121 »

Wybieram się w Bieszczady 13.05 do 17.05 będę w Ustrzykach Górnych w hotelu Górskim, później jadę do Rumunii.

Awatar użytkownika
detal
Bywalec
Posty: 35
Rejestracja: sobota 10 maja 2008, 16:26
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: detal »

My (detal + stary_pop) będziemy 8)
Trasa Komańcza -> Wołosate (tak w skrócie).
[url=http://www.opencaching.pl/viewprofile.php?userid=2841][img]http://www.opencaching.pl/statpics/2841.jpg[/img][/url][url=http://geokrety.org/mypage.php?userid=587][img]http://geokrety.org/statpics/587.png[/img][/url][url=http://www.geocaching.com/profile/?guid=d4d050f1-aa80-4e19-b1b3-1fb5ce87c36d][img]http://img.geocaching.com/stats/img.aspx?txt=A+gdyby+sie+tak+zabic?&uid=d4d050f1-aa80-4e19-b1b3-1fb5ce87c36d&bg=2[/img][/url]

shad0v
Nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 27 kwietnia 2009, 20:12
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: shad0v »

Ja sie wybieram 1-3 maja - jeszcze nie ustaliłem konkretnego miejsca, wolałbym okolice Wetliny / Ustrzyk Górnych - chyba ze ktos mnie przekona do innego miejsca ;)

bogobig
Stały bywalec
Posty: 157
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: bogobig »

detal; poszło na PW

Wojtek1121
Bywalec
Posty: 72
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Wojtek1121 »

Czy wybiera się ktoś z szanownych geocacherów na początku lipca ?

Awatar użytkownika
detal
Bywalec
Posty: 35
Rejestracja: sobota 10 maja 2008, 16:26
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: detal »

Ja 20-27 czerwca
[url=http://www.opencaching.pl/viewprofile.php?userid=2841][img]http://www.opencaching.pl/statpics/2841.jpg[/img][/url][url=http://geokrety.org/mypage.php?userid=587][img]http://geokrety.org/statpics/587.png[/img][/url][url=http://www.geocaching.com/profile/?guid=d4d050f1-aa80-4e19-b1b3-1fb5ce87c36d][img]http://img.geocaching.com/stats/img.aspx?txt=A+gdyby+sie+tak+zabic?&uid=d4d050f1-aa80-4e19-b1b3-1fb5ce87c36d&bg=2[/img][/url]

Belushi
Stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: czwartek 30 kwietnia 2009, 09:12
Podziękował;: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy
Kontakt:

Post autor: Belushi »

Ja to sie staram na weekendach polatac troche, aczkolwiek ostatnio to czasu nie mam na nic. w kazdym razie jak ktos kiedys gdzies to ja chetnie o ile pozwola obowiazki tez sie wybiore. Samochod na 7 osob, wiec sie pomiescimy :)
Pozdrawiam
Belushi
http://www.rzeszuf.com

Awatar użytkownika
darek66
Nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 07 czerwca 2009, 19:50
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: darek66 »

Wojtek1121 pisze:Czy wybiera się ktoś z szanownych geocacherów na początku lipca ?
Jestem cały lipiec w Rajskim i zapraszam na piwo :D
Ostatnio zmieniony niedziela 21 czerwca 2009, 14:00 przez darek66, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=http://www.opencaching.pl/viewprofile.php?userid=10838][img]http://www.opencaching.pl/statpics/10838.jpg[/img][/url] [url=http://geokrety.org/mypage.php?userid=3108][img]http://geokrety.org/statpics/3108.png[/img][/url]

Wojtek1121
Bywalec
Posty: 72
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Wojtek1121 »

Będę w Bieszczadach w ośrodku Wisan w Bystrem koło Baligrodu 05.07 do 13.07. Zapraszam na wyprawy samochodowe jak i piesze. Wojtek1121 tel 602615630

GPS_Maniak
Nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: wtorek 23 czerwca 2009, 11:22
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GPS_Maniak »

Wojtek - może coś się wykluje :D
Pokazałbym Tobie jeszcze inną mapę :wink:

Wojtek1121
Bywalec
Posty: 72
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Wojtek1121 »

Jak ktoś będzie miał ochotę się spotkać to będę od 22.07 do 29.07 w Zagrodzie Chryszczatej w Smolniku nad Osławą.

Wojtek1121
Bywalec
Posty: 72
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Wojtek1121 »

Znów się wybieram w Bieszczady tym razem do Sękowca od 16.09 do 23.09.Może ktoś z kolegów będzie w tym terminie to zapraszam na wyprawy piesze i samochodowe. tel 602615630

Awatar użytkownika
filips
Forumator
Posty: 2199
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 38 razy
Otrzymał podziękowań: 97 razy
Kontakt:

Post autor: filips »

O, będziemy w tym okresie w okolicach Chmiela (Chmielu?) - zdzwonimy się zatem będąc na miejscu.

ODPOWIEDZ