baza Filipsa - konwersja

Wszystko co bazy dotyczy, pytania, wątpliwości, sprzęt itp...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10

Post autor: Bas » sobota 19 lipca 2008, 10:24

ted69 pisze:Mniej wiecej 45 minut trwalo sciaganie opisow skrzynek (ok 4 tys plikow), teraz sciaga zdjecia (ok 10 tys plikow)
Zajmie wiecej czasu, oj wiecej - Zdjecia sa duzo wieksze.
(ciekawe ile trwa sciagniecie calej bazy?)

Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: N 53° 07.208' E 23° 05.935'
Kontakt:

Post autor: ted69 » sobota 19 lipca 2008, 10:30

Bas pisze:(ciekawe ile trwa sciagniecie calej bazy?)
Sciagam na czysta karte (to znaczy jest tylko katalog "oc" - pusty) wiec bedzie wiadomo ile trwa dzisiaj sciaganie dokladnie calej bazy. Operacje zaczalem o 8:45. Teraz (10:30) zostalo mu do sciagniecia jeszcze 5,5 tys.(z 14.453 wszystkich)
Obrazek . Obrazek

Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10

Post autor: Bas » sobota 19 lipca 2008, 10:59

ze Shreka: no, to sobie poczeka!
Tez jestem ciekawy 8)

Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: N 53° 07.208' E 23° 05.935'
Kontakt:

Post autor: ted69 » sobota 19 lipca 2008, 11:03

Bas pisze:ze Shreka: no, to sobie poczeka!
Jak kocha - to poczeka :lol:
Zostalo jeszcze ok 3 tys plikow ...
Obrazek . Obrazek

Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10

Post autor: Bas » sobota 19 lipca 2008, 11:12

idzie bardzo ladnie

Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: N 53° 07.208' E 23° 05.935'
Kontakt:

Post autor: ted69 » sobota 19 lipca 2008, 11:47

Trzy godzinki - od 8:45 do 11:45

Number of files: 14453
Number of files transferred: 14445
Total file size: 136.54M bytes
Total transferred file size: 136.54M bytes
Literal data: 136.54M bytes
Matched data: 0 bytes
File list size: 587575
File list generation time: 40.173 seconds
File list transfer time: 0.000 seconds
Total bytes sent: 317.90K
Total bytes received: 137.81M

sent 317.90K bytes received 137.81M bytes 12.95K bytes/sec
total size is 136.54M speedup is 0.99
---------------------------------
Synchronizacja bazy zako½czona :)
---------------------------------
Obrazek . Obrazek

Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: N 53° 07.208' E 23° 05.935'
Kontakt:

Post autor: ted69 » sobota 19 lipca 2008, 12:07

Dokladniej sie przyjrzalem obecnej bazie i widze jakies dziwne rzeczy :)
Najnowsza zarejestrowana skrzynka to OP1055 a w bazie mamy odsylacze i do 11xx, 12xx az do 1Fxx - co mnie wczoraj wprowadzilo w blad, bo klikalem losowa i trafialem na skrzynki ktorych na prawde nie ma :lol:
Obrazek . Obrazek

Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10

Post autor: Bas » sobota 19 lipca 2008, 12:42

wszystko OK - Filips przygotowal indeksy "na zapas". W tamtym roku braklo w czasie wakacyjnym (duzo skrzynek powstalo) i na biegu trzeba bylo szybko dorabiac. Teraz jest duzy zapas ;)

Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: N 53° 07.208' E 23° 05.935'
Kontakt:

Post autor: ted69 » sobota 19 lipca 2008, 12:56

Wczoraj wieczorem myslalem ze to jet robione dynamicznie - stad moje zdenerwowanie ze sie pewne pliki nie odczytuja - ale teraz juz rozumiem :) Wazne ze dziala, na SE K800i mam baze off-line :lol:
Obrazek . Obrazek

Awatar użytkownika
Hern
Forumator
Posty: 1022
Rejestracja: wtorek 15 lipca 2008, 01:34
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Hern » sobota 19 lipca 2008, 13:16

ted69 pisze:Wczoraj wieczorem myslalem ze to jet robione dynamicznie - stad moje zdenerwowanie ze sie pewne pliki nie odczytuja - ale teraz juz rozumiem :) Wazne ze dziala, na SE K800i mam baze off-line :lol:
No dobra. Pękłem. Chcę mieć taką bazkę na PPC. Co robić ?
ObrazekObrazekObrazek
NIE wyhaczam, NIE zaliczam, po prostu znajduję. A reszta o drzewo ...

Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował: 14 razy
Otrzymane podziękowania: 58 razy

Post autor: Bas » sobota 19 lipca 2008, 13:26

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Bas za post:
Hern

Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: N 53° 07.208' E 23° 05.935'
Podziękował: 44 razy
Otrzymane podziękowania: 71 razy
Kontakt:

Post autor: ted69 » sobota 19 lipca 2008, 13:35

Hern pisze: No dobra. Pękłem. Chcę mieć taką bazkę na PPC. Co robić ?
Najlepiej na karte - zakladasz na niej katalog - np OC czy OCPL, podlaczasz do PC czytnik kart, wkladasz karte, sprawdzasz jaka literke jej system nadal, odpowiednio modyfikujesz BACHA z pakietu Filipsa - i ......... tylko 3 godziny i juz masz cala baze na karcie :)
Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi ted69 za post:
Hern
Obrazek . Obrazek

Awatar użytkownika
Hern
Forumator
Posty: 1022
Rejestracja: wtorek 15 lipca 2008, 01:34
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Hern » sobota 19 lipca 2008, 13:53

ted69 pisze:
Hern pisze: No dobra. Pękłem. Chcę mieć taką bazkę na PPC. Co robić ?
Najlepiej na karte - zakladasz na niej katalog - np OC czy OCPL, podlaczasz do PC czytnik kart, wkladasz karte, sprawdzasz jaka literke jej system nadal, odpowiednio modyfikujesz BACHA z pakietu Filipsa - i ......... tylko 3 godziny i juz masz cala baze na karcie :)
Nie lubię od razu na kartę :)
Nie widziałem wcześniej tej strony. Już się synchronizuje :)
WIELKIE dzięki !
ObrazekObrazekObrazek
NIE wyhaczam, NIE zaliczam, po prostu znajduję. A reszta o drzewo ...

Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: N 53° 07.208' E 23° 05.935'
Kontakt:

Post autor: ted69 » sobota 19 lipca 2008, 13:55

Hern pisze: Nie lubię od razu na kartę :)
No to dolicz jeszcze jakas godzinke kopiowania tego wszystkiego z dysku na karte :) Cala baza to ponad 130 MB (ok 14,5 tys plikow)

EDIT:
Dzieki za kolejne piwko :)
Obrazek . Obrazek

Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10

Post autor: Bas » sobota 19 lipca 2008, 14:47

Baza Filipsa jest super - naprawde warto!
Dzieki za piwo :)

ODPOWIEDZ