Opencaching Radar

Wszystkie narzędzia, wtyczki, programy itp. pomocne przy znajdowaniu skrzynek i dbaniu o lasy...

Moderator: Moderatorzy

pooler22
Nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 20 lutego 2017, 11:32
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Opencaching Radar

Post autor: pooler22 »

Jestem programistą i aktualnie biorę udział w konkursie Daj Się Poznać 2017, w ramach którego przygotowuje aplikację Opencaching Radar na licencji open-source.
Aplikacja ma być stroną internetową, która ma działać na urządzeniach stacjonarnych, mobilnych i to bez względu na system operacyjny, a jej główną funkcjonalnością ma być interaktywna mapa.
Aplikacja ma mieć na celu:
- wyświetlanie interaktywnej mapy,
- ułatwienie wyszukiwania skrzynek,
- nawigowanie do wybranej skrzynki,
- dopasowanie do rozmiaru ekranu,
- promowanie serwisu opencaching
Dlatego właśnie jeśli ktoś ma jakieś uwagi propozycje lub po prosu coś do dodania proszę pisać :)

Link do repozytorium aplikacji: https://github.com/Pooler22/Opencaching-Radar
Awatar użytkownika
Pawel brasia
Forumator
Posty: 1849
Rejestracja: sobota 23 sierpnia 2008, 19:06
Podziękował;: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 77 razy

Re: Opencaching Radar

Post autor: Pawel brasia »

pooler22 pisze: Aplikacja ma być stroną internetową, która ma działać na urządzeniach stacjonarnych, mobilnych i to bez względu na system operacyjny, a jej główną funkcjonalnością ma być interaktywna mapa.
Aplikacja ma mieć na celu:
- wyświetlanie interaktywnej mapy,
- ułatwienie wyszukiwania skrzynek,
- nawigowanie do wybranej skrzynki,
- dopasowanie do rozmiaru ekranu,
- promowanie serwisu opencaching
Dlatego właśnie jeśli ktoś ma jakieś uwagi propozycje lub po prosu coś do dodania proszę pisać :)
Ależ takie coś już jest:, ale bez nawigowania no i nie da się odpalić na każdym systemie operacyjnym :wink: . Mimo wszystko życzę powodzenia!
ObrazekObrazekObrazekObrazek ObrazekObrazek
areckis
Wyjadacz
Posty: 225
Rejestracja: piątek 14 sierpnia 2015, 12:40