Kilka banalnych pytań

Zaczynasz zabawę, tu znajdziesz pożyteczne informacje. Tu również możesz się przywitać...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
georangzen
Nowy na forum
Posty: 12
Rejestracja: wtorek 02 września 2014, 14:35
Podziękował;: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Kilka banalnych pytań

Post autor: georangzen »

Hej, jestem całkiem nowy w temacie, więc niektóre wątki które porusze mogą wydać się śmieszne. Bo przecież można forum przeszukać i wszystko się znajdzie... Tak też zrobiłem. Niestety cierpię ostatnimi czasy na permanentne zmęczenie (powypadkowe) i gapienie się w monitor wpływa dosyć destrukcyjnie na samopoczucie. Poza tym komputerowy świat nigdy nie był moją mocną stroną... :) A więc z wszystkimi przychodzącymi mi na myśl pytankami jadę tu.
Dokładnie kilka dni temu miało miejsce moje pierwsze szukanie kesza. I pomimo iż gps na miejscu nie chciał zadziałać, to skrzyneczke udało się odnaleść. Co graniczy z cudem, bo już prawie się poddałem :)
Ale przechodząc do konkretów. Jaki GPS polecacie? Mam na myśli taki w telefonie, bo akurat jestem na kupnie. I wolałbym raczej poczytać o czymś za rozsądną cenę. Sam nigdy nie posiadałem jakiegoś wypasionego sprzętu do dzwonienia, więc w temacie jestem raczej laik. Od dwóch tygodni używam starego iphona i wczoraj zawiodłem się bo bateria padła w ekspresowym tempie... I jeszcze jedno. Czy aby działał gps muszę mięć dostęp do sieci? Bo wolałbym taki w którym to nie jest konieczne.
Obecnie jestem na dłużej w Norwegii, więc w grę wchodzi raczej geocaching, ale w Polsce planuje być często, więc opencaching wcale nie pójdzie w odstawkę. Bo z tego co wiem raczej ten pierwszy za granicami Polski bardziej popularny. Czy ktoś ma doświadczenie z szukania keszy w kraju w którym jestem? I w ogóle czy jest jakieś forum bądź wątek tutaj dotyczący atrakcyjnych miejsc i keszy rozsianych po świecie. Czym się sugerujecie decydując się na szukanie np. w Barcelonie, Paryżu itp.?