Pioczatkujacy, pomocy

Zaczynasz zabawę, tu znajdziesz pożyteczne informacje. Tu również możesz się przywitać...

Moderator: Moderatorzy

mupet79
Nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: wtorek 04 marca 2014, 23:36
Podziękował;: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Pioczatkujacy, pomocy

Post autor: mupet79 »

Witam wszystkich, jestem nowy w tych stronach. Za sprawa zasłyszanej niedawno rozmowy, zainteresowałem się tzw. szukaniem skarbów. Zabawa wygląda ciekawie, ale jestem nieco pogubiony...

Znalazłem następujące strony:
  • opencaching.pl
    geocaching.pl
    geochaching.com
    opencaching.com
Na każdej ze stron inna mapa i skarby w innych miejscach... :-( Moze ktos mniej wiecej wyjasnic o co chodzi i od czego zaczac?
dzazder
Stały bywalec
Posty: 126
Rejestracja: sobota 08 września 2012, 21:55
Podziękował;: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Pioczatkujacy, pomocy

Post autor: dzazder »

cześć
geocaching.pl to taka polska "nakładka" na geocaching.com i jest to ta sama mapa i te same "skarby". Geocaching.com jest serwisem międzynarodowym więc są w nim kesze z całego świata.
opencaching.pl to największa baza keszy w Polsce :) To jest właśnie forum opencaching.pl
opencaching.com to twór firmy Garmin. Mało popularny w Polsce = mało keszy.

Zaczynasz od czego chcesz, możesz się bawić tylko na jednej stronie, możesz na kilku, wszystko zależy od Ciebie.
Pozdrawiam
ObrazekObrazekObrazek
mupet79
Nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: wtorek 04 marca 2014, 23:36
Podziękował;: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pioczatkujacy, pomocy

Post autor: mupet79 »

Czyli najlepiej opencaching.pl do szukania skarbów w Polsce i geocaching.com /pl do szukania na wakacjach? :-)
Awatar użytkownika
Lza
Rada Techniczna
Posty: 1621
Rejestracja: poniedziałek 19 października 2009, 10:01
Podziękował;: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 81 razy

Re: Pioczatkujacy, pomocy

Post autor: Lza »