POMOC.. Pliki OC do Garmina 62s

Wszystkie narzędzia, wtyczki, programy itp. pomocne przy znajdowaniu skrzynek i dbaniu o lasy...

Moderator: Moderatorzy

jaculo
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: poniedziałek 07 września 2009, 16:59
Podziękował;: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 0

POMOC.. Pliki OC do Garmina 62s

Post autor: jaculo »

Witam kolegów, i prosze o pomoc - nabyłem dziś Garmina 62s, i nie moge go ogarnąć, a mianowicie nie moge wgrać plików w formacie garmin do urządzenia. (pliki OC z fotkami). Po pobraniu ich zapisują się na kompie pod tytułem" search.php - no i tu mam problem, co dalej.. potrzebuje podpowiedzi krok po kroku, gdyż w tej materii jestem prawie zielony, moze za krótko mam urządzenie. Prosze o przykład, na jednym chociażby, jakimkolwiek keszu - gdzie i w jakim katalogu go zpsywac... co robić, abym widział w urządzeniu opis, i fotki ze skrzynki.
z góry serdecznie dziękuje - Jaculo
Awatar użytkownika
Karls
Forumator
Posty: 620
Rejestracja: czwartek 15 września 2011, 20:58
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Odp: POMOC.. Pliki OC do Garmina 62s

Post autor: Karls »

Musisz coś źle zapisywać. Powinieneś dostać plik w formacie gpx. Pod wynikami wyszukiwania, jeśli zapisujesz skrzynki hurtowo, na samym dole masz całą listę formatów. Kliknij gpx i zobacz czy znowu ci zapisze na dysk search.php

Klepniętę z GT-I9001 za pomocą Taptalk v2
Za ten post autor Karls otrzymał podziękowanie:
jaculo
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
miklobit
Forumator
Posty: 1431
Rejestracja: poniedziałek 20 września 2010, 12:24
Podziękował;: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 53 razy
Kontakt:

Re: POMOC.. Pliki OC do Garmina 62s

Post autor: miklobit »

... Prosze o przykład, na jednym chociażby ...
Przeczytaj dokladnie ten wątek:
http://forum.opencaching.pl/viewtopic.p ... armin+foto
Za ten post autor miklobit otrzymał podziękowanie:
jaculo
jaculo
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: poniedziałek 07 września 2009, 16:59
Podziękował;: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 0