Ksiazka zyczen i zazalen opencaching.pl

Wszystko co może pomóc w rozwoju serwisu opencaching.pl, sugestie, pomysły, także zauważone błędy

Moderator: Moderatorzy

Dziku
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Dziku »

Andrzejski - dzięki za pomoc. Okazało się, że mój problem wynikał z jakiegoś błędu po stronie mojego "dostawcy internetu". To tylko tytułem wyjaśnienia poprzedniej sytuacji.

Wniosek czy może propozycję zaś mam następującą:
Dodanie do regulaminu OC punktu zabraniającego podawania otwartym tekstem w logach treści spoilerów oraz haseł do logów.
Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 71 razy
Kontakt:

Post autor: ted69 »

ooooo - a sa takie sytuacje ? Haslo w logu ? nie zauwazylem - ale fakt - to juz wyjatkowe dranstwo
Obrazek . Obrazek
Awatar użytkownika
sp2ong
Forumator
Posty: 2199
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy

Post autor: sp2ong »

Wlasciciel skrzynki dostaje tresc logu po wpisaniu go na OC via email. Wiec powinien zaregaowac na to i wykasowac taki wpis.
Waldek
OpenGeoInfo -Serwis informacyjny o Geocaching OC PL http://info.opencaching.pl
Dziku
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Dziku »

ted68 pisze:ooooo - a sa takie sytuacje ? Haslo w logu ? nie zauwazylem - ale fakt - to juz wyjatkowe dranstwo
Właśnie o to poszła dziś w logach wojna.
Dla mnie - jest to zachowanie (łagodnie mówiąc) wyjątkowo niegrzeczne. Jak napisał bodaj Olgierd - równoznaczne z celowym zniszczeniem skrzynki tradycyjnej.
sp2ong pisze:Wlasciciel skrzynki dostaje tresc logu po wpisaniu go na OC via email. Wiec powinien zaregaowac na to i wykasowac taki wpis.
To jest niby oczywiste, ale... i tak bym tego w regulaminie zakazał.
Choćby dlatego, że niezależnie od późniejszego wykasowania takiego beznadziejnego wpisu - jego treść otrzymają via e-mail np obserwatorzy danej skrzynki. Zdaje sobię sprawę, że jest to zakazanie czegoś, czego sama kultura i intuicja podpowiada by nie czynić. Widać jednak nie wszystkim.
Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 71 razy
Kontakt:

Post autor: ted69 »

Juz zobaczylem.
Masz racje- to jak nasikanie do skrzyneczki tradycyjnej [img]images/smiles/icon_sad.gif"%20alt="Sad[/img]
Obrazek . Obrazek
Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 71 razy
Kontakt:

Ksiazka zyczen i zazalen opencaching.pl

Post autor: ted69 »

Mam problem z OC i Opera. Po wylogowaniu sie - nie jestem w stanie zalogowac sie od nowa. I tak mam w Operze na Linuxie i w Operze pod WinXP. Ciasteczka usuwalem, Opere restartowalem - i NIC [img]images/smiles/icon_sad.gif"%20alt="Sad[/img]
Pod FF dziala prawidlowo
Obrazek . Obrazek
Awatar użytkownika
sp2ong
Forumator
Posty: 2199
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy

Post autor: sp2ong »

Wyglada ze strona logout.php nie jest do konca dopracowana. Problem jest tylko wtedy gdy zrobisz logout i pozostajac na tej stronie wypelnisz dane w prawym gornym rogu. Jednak gdy wypelnisz pole kotre jest podane nizej lub po wylogowaniu klikniesz na strone glowna i z niej wypelnisz dane do zalogowania w prawym gornym rogu nie ma problemow zalogowaniem - sprawdzalem na opera Linux
Waldek
OpenGeoInfo -Serwis informacyjny o Geocaching OC PL http://info.opencaching.pl
Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 71 razy
Kontakt:

Post autor: ted69 »

Niestety - Twoje rady u mnie nie pomagaja.
Mandriva Linux, Opera v. 9.10

Wylogowalem sie z OP, jestem juz i po restarcie calego kompa.
Otwieram Opere, usuwam ciasteczka zwiazane z OC, zamykam Opere.
Wlaczam Opere, w nowej zakladce wchodze na OC, strona glowna - logowanie w prawym gornym rogu BEZ powodzenia. Jakies ciasteczko zapisuje, ciasteczo usunalem, zamknalem zakladke z OC, zamknalem Opere.
Uruchamiam Opere od nowa, sprawdzam ciasteczka (brak z OC), nowa zakladka, wchodze na OC, - Moje konto, logowanie w srodku ekranu - tak samo - bez powodzenia. Podobnie sie dzieje pod WinXP (Opera 9,23)
taka sama procedura jak opisalem wyzej, takie same dwie rozne proby logowania - obie nieudane.
Obrazek . Obrazek
Awatar użytkownika
sp2ong
Forumator
Posty: 2199
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy

Post autor: sp2ong »

Ja to sprawdzalem na wersji 9.23, pomyslu na rozwiazanie problemu nie mam
Waldek
OpenGeoInfo -Serwis informacyjny o Geocaching OC PL http://info.opencaching.pl
Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 14 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Bas »

sp2ong pisze:Ja to sprawdzalem na wersji 9.23
moze uaktualnienie Opera 9.1 -> 9.23 pomoze?
Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 71 razy
Kontakt:

Post autor: ted69 »

Pod WinXP mam wlasnie Opere 9.23 - i tez sa problemu. Moze pod Linuxem by pomoglo - sciagne, sprawdze - dam znac.
============
Wersja Opery pod Linuxem - 9.23 - nadal to samo.
logowanie ze strony glownej, w prawym gornym rogu - nieudane.
Logowanie przez Moje konto i formularz na srodku - nie udane.
po wejsciu (nie bedac zalogowanym) w Szukaj mam taki komunikat:
Błąd strony

Wystąpił błąd z wyświetleniem strony.

Strona: search.php
Informacja o błędzie: The retrieval query could not be implemented, enters it please the search data again.
Obrazek . Obrazek
nicram
Nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: nicram »

Może poza ciasteczkiem wyczyść jeszcze pamięć podręczną na dysku. Czasem też miałem problemy z zalogowaniem i to pomagało.

Pozdrawiam
Marcin
Pozdrawiam
Marcin
[url=http://www.opencaching.pl/viewprofile.php?userid=926][img]http://www.opencaching.pl/statpics/926.jpg[/img][/url]
Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 14 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Bas »

Zainstalowalem Opere 9.23 na innym komputerze...
Nie da sie tak po prostu zalogowac ponownie "w prawym gornym rogu" - to fakt, ALE udalo sie "na srodku strony"
- po przeladowaniu strony (zmienia sie wyglad)
- po kliknieciu na strone glowna i probie ponownego zalogowania - BEZPROBLEMU.

Moze wystarczy przeladowac strone (F5)?

Sprobuj Ted, moze i u Ciebie zadziala?
Awatar użytkownika
ted69
Forumator
Posty: 6197
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 71 razy
Kontakt:

Post autor: ted69 »

....... ze tak powiem ........ (4 litery)
i pod pingwinem i po winxp - tak samo
pliki tymczasowe usuniete, F5 wciskane wielokroc w roznych sytuacjach i ani w prawym gornym rogu ani "na srodku strony" nie da sie zalogowac.
Na szczescie - pod FF dziala wiec nie jestem odciety od portalu.
Dziekuje za pomoc - mozeKIEDYS, COS sie poprawi :-)
Obrazek . Obrazek
Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 14 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Bas »

Szkoda... W takim razie kiedy mozesz sie ponownie zalogowac?? W jakich warunkach? Rozumiem, ze mimo wszystko w Operze mozesz byc zalogowany - chyba, ze jestes zupelnie odciety w Operze od OC.
Zablokowany