[Nowy Layout OCPL] Błędy i regresje

Wszystko co może pomóc w rozwoju serwisu opencaching.pl, sugestie, pomysły, także zauważone błędy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
marwaldor
Forumator
Posty: 965
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: N 50° 00.000' E 21° 00.000'

Post autor: marwaldor » piątek 01 stycznia 2010, 16:33

Po to wybieramy Rade Rejsu, zeby kierowala OC. To sa nasi ludzie
Pozwolmy im decydowac i ksztaltowac OC.
coś się za bardzo rozkręcili z decyzjami i kształtowaniem w kwestii logowania - jakieś wyjaśnienie by pasowało - nawet w formie : bo tak się nam podoba...

mam nadzieję, że krytykować jeszcze można ? chyba, że chłopaki zadecydowali i ukształtowali nowy regulamin z totalnym zakazem krytyki...

a szczerze mówiąc: mam to gdzieś - i tak zrobią jak im będzie pasować, więc szkoda się nawet wdawać w jaskieś dyskusje.

aaa i najważniejsze:
Szczęsliwego Nowego Roku :D

wodsoft
Nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: niedziela 22 marca 2009, 16:42
Lokalizacja: Krakow

Post autor: wodsoft » piątek 01 stycznia 2010, 21:26

Z tego co szukałem to błąd nie był zgłaszany:

Warning: fread() [function.fread]: Length parameter must be greater than 0 in /var/www/ocpl/lib/clicompatbase.inc.php on line 168

Wyskoczyło mi to po próbie wejścia z mapy w skrzynkę:
http://www.opencaching.pl/viewcache.php?cacheid=1039

Za kolejnym razem już działało.
[url=http://www.opencaching.pl/viewprofile.php?userid=6064][img]http://www.opencaching.pl/statpics/6064.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sp2ong
Forumator
Posty: 2199
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: Toruń

Post autor: sp2ong » piątek 01 stycznia 2010, 21:43

moze trafiles jak byl przeladowywany kod zrodlowy - takie sytuacje jednorazowe moga sie pojawic kiedy pracujemy na kodem i wgramy go i jak sie trafi ten moment ladowania kodu moze zle strona zadzialac. Sorry za utrudnienia.
Waldek
OpenGeoInfo -Serwis informacyjny o Geocaching OC PL http://info.opencaching.pl

martuś
Bywalec
Posty: 75
Rejestracja: środa 19 sierpnia 2009, 23:53

Post autor: martuś » piątek 01 stycznia 2010, 21:54

przy niektorych skrzynkach (tak jak OP202F) jak powiekszy sie mapke w opisie, to nie ma zaznaczonej tej skrzynki :wink:
ponad to fajnie by bylo jakby na tej powiekszonej mapce byly pozaznaczane skrzynki ktore zostaly juz przez uzytkownika znalezione tak jak na ogolnej mapie skrzynek :wink:

Awatar użytkownika
Beezqp
Bywalec
Posty: 26
Rejestracja: środa 10 czerwca 2009, 16:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Beezqp » sobota 02 stycznia 2010, 02:51

Zniknęła gdzieś skrzynka: OP14E2. Nie widać jej ani na głównej mapie ani na tej w opisie... Na mapie v2 jest widoczna. Swoją drogą ma ocenę +3.1 :lol:
[i]"Człowiek stworzony jest po to by szukać..."[/i]

martuś
Bywalec
Posty: 75
Rejestracja: środa 19 sierpnia 2009, 23:53

Post autor: martuś » niedziela 03 stycznia 2010, 13:38

nie podoba mi sie ta opcja, ze na stronie uzytkownika widac liste skrzynek ktorych jeszcze sie nie opublikowalo :?
ponadto wystapil mi blad - bylam na profilu innego uzytkownika i w swoich niepublikacjach mial moje skrzynki, te niegotowe oczywiscie :P

Awatar użytkownika
sp2ong
Forumator
Posty: 2199
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: Toruń

Post autor: sp2ong » niedziela 03 stycznia 2010, 14:37

Juz poprawione, bylo w trakcie opracowania i bedzie ze tylko wlasciel swojego profilu bedzie widzial swoje skrzynki nieopublikowane, blokowane i czekajace na weryfikacje
Waldek
OpenGeoInfo -Serwis informacyjny o Geocaching OC PL http://info.opencaching.pl

martuś
Bywalec
Posty: 75
Rejestracja: środa 19 sierpnia 2009, 23:53

Post autor: martuś » niedziela 03 stycznia 2010, 14:49

okej :wink:

Awatar użytkownika
sp2ong
Forumator
Posty: 2199
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: Toruń

Post autor: sp2ong » niedziela 03 stycznia 2010, 15:09

Mozesz teraz sprawdzic. Zrobie tak ze informacje widziane prze wlasciela profilu beda w takiej cienkiej niebieskiej ramce to bedzie informacja ze tylko to ty widisz
Waldek
OpenGeoInfo -Serwis informacyjny o Geocaching OC PL http://info.opencaching.pl

Awatar użytkownika
picek
Wyjadacz
Posty: 474
Rejestracja: środa 06 maja 2009, 11:36
Lokalizacja: między lasem a centrum miasta
Kontakt:

Post autor: picek » niedziela 03 stycznia 2010, 15:16

rushcore pisze:A jak w IE8 działa? Posiada ktoś?
Porównanie:
FFox 3.5.6 ze skórką i kilkoma dodatkami:
Obrazek
IE8 w wersji dla WSS.pl:
Obrazek
IE8 w wersji dla WSS.pl z wymuszonym Compatibility View:
Obrazek
czyli jest całkiem ok :)


AAAj rozwaliłem trochę wygląd, ale nie wiem jak na forum "wymusić" miniatury :|
Osiedle w mieście Łańcut - Łańcut - osiedle Sikorskiego

syn dziadka
Nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: niedziela 22 listopada 2009, 17:48
Lokalizacja: Sosnowiec

Nowa strona

Post autor: syn dziadka » niedziela 03 stycznia 2010, 21:05

Nowa strona mi się podoba statystyki itp.
Ale skala ocen ja bym został przy -3 do 3
Pozdrawiam
Piotrek

Awatar użytkownika
Highlander
Forumator
Posty: 1353
Rejestracja: czwartek 12 lutego 2009, 22:31

Post autor: Highlander » poniedziałek 04 stycznia 2010, 11:14

Statystyka skrytki - na początku było dobrze, teraz po kliknięciu w ikonę rozwija się okienko z wykresami które jest za wąskie - nie mieszą się w nim całe wykresy, widać dane do 11-go miesiąca. Mam dość standardową rozdzielczość laptopową, czyli 1024x768. Proszę o rozszerzenie ekranu.
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
smok6
Stały bywalec
Posty: 128
Rejestracja: środa 28 października 2009, 20:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: smok6 » poniedziałek 04 stycznia 2010, 11:50

Mam dokładnie ten sam błąd, a na dodatek tabelka jest w uroczym pomarańczowym kolorze :)
[url=http://www.opencaching.pl/viewprofile.php?userid=14296][img]http://www.opencaching.pl/statpics/14296.jpg[/img][/url][url=http://geokrety.org/mypage.php?userid=4033][img]http://geokrety.org/statpics/4033.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
sp2ong
Forumator
Posty: 2199
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Lokalizacja: Toruń

Post autor: sp2ong » poniedziałek 04 stycznia 2010, 12:07

Maciej eŚ pisze:Statystyka skrytki - na początku było dobrze, teraz po kliknięciu w ikonę rozwija się okienko z wykresami które jest za wąskie - nie mieszą się w nim całe wykresy, widać dane do 11-go miesiąca. Mam dość standardową rozdzielczość laptopową, czyli 1024x768. Proszę o rozszerzenie ekranu.
Nie moge powtorzyc problemu u siebie, robilem probe na IE i FF i okienko pojawia sie w dobrej szerokosci tzn widac na szerokosc cala statystyke i po prawej stronie jest scroll bar aby przewinac okienko w dol gdyz dolozylem statystyke miesieczna za ostatni rok wiec nie mieszcza sie. Moze buforuje ci stare skrypty java, zrob odswiezenie CTRL + F5
Waldek
OpenGeoInfo -Serwis informacyjny o Geocaching OC PL http://info.opencaching.pl

Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10

Post autor: Bas » poniedziałek 04 stycznia 2010, 12:21

FF 3.5.6 - obciete i to duzo.

ODPOWIEDZ