Garmin e-Trex H

Wszystko o GPS, saperkach, zestawie serwisowym, wyposażeniu plecaka itp.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
T_Rex
Nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: niedziela 29 sierpnia 2010, 10:01
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Garmin e-Trex H

Post autor: T_Rex »

W geocaschingu jestem zupełnym nowicjuszem, więc nie bijcie za głupie pytania. Jakiś czas temu nabyłem garmina e-Trex H. Zakup był zupełnie nie związany z poszukiwaniem skrzynek. Niedawno zainteresował mnie geocasching. Powiedzcie, czy urządzenie które posiadam wystarczy do tej zabawy?
Awatar użytkownika
Krysiul
Forumator
Posty: 1055
Rejestracja: środa 09 czerwca 2010, 21:35
Podziękował;: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 33 razy

Re: Garmin e-Trex H

Post autor: Krysiul »

Pewnie, że wystarczy. Jedyne, co musi mieć turystyczny odbiornik GPS, aby można było się nim bawić, to oprogramowanie wyświetlające aktualne współrzędne w WGS-84, a Twój Garmin takowe posiada. Tyle, że gdybyś chciał sobie ułatwić poszukiwania, to ewentualne opisy skrzynek i zdjęcia ze spojlerami będziesz musiał sobie zapisywać na innym urządzeniu. Swoją drogą przed zadaniem pytania poszperaj na forum albo w ABC geocachingu, bo prawdopodobnie większość odpowiedzi na pytania, które zadajesz sobie na początku, została już udzielona. Pozdrawiam.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
cichy
Forumator
Posty: 528
Rejestracja: poniedziałek 13 lipca 2009, 12:29
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Garmin e-Trex H

Post autor: cichy »

T_Rex pisze:Powiedzcie, czy urządzenie które posiadam wystarczy do tej zabawy?
Oczywiście że tak dwóch moich znajomych działa tak już przeszło rok czasu i są zadowoleni
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
T_Rex
Nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: niedziela 29 sierpnia 2010, 10:01
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Garmin e-Trex H

Post autor: T_Rex »