FTF w wielokrotnie znalezinej skrzynce

Zaczynasz zabawę, tu znajdziesz pożyteczne informacje. Tu również możesz się przywitać...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
siekierownik
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: środa 15 listopada 2017, 07:09
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

FTF w wielokrotnie znalezinej skrzynce

Post autor: siekierownik »

Witam,

jestem bardzo początkującym, który przy swej pierwszej znalezionej skrzynce (Nowodworski Underground) natrafił na problem natury etycznej.

Jak można zobaczyć w logach, skrzynka była wielokrotnie znaleziona wcześniej, co zresztą potwierdza również log papierowy. Bardzo się zatem zdziwiłem, że znalazłem w niej certyfikaty FTF, STF i TTF. Nie bardzo wiedziałem, co w tej sytuacji zrobić (pierwszy znaleziony kesz),ale widziałem kilka opcji: zignorować certyfikaty (ale wtedy problem spada na kogoś innego), zabrać wszystkie (czyli potraktować je jako śmieci) lub zabrać tylko FTF (co w pewnym sensie oznaczałoby iż uważam się za pierwszego znalazcę). Ostatecznie zdecydowałem się na tę ostatnią opcję, lecz przy okazji chciałbym wszem i wobec oświadczyć, że za pierwszego znalazcę się nie uważam.

No i teraz pytanie zasadnicze: czy dobrze zrobiłem? Jak Wy byście zareagowali w takiej sytuacji?

Dodam jeszcze, że certyfikaty były wystawione przez "drzazgę", który być może nie założył skrzynki, lecz adoptował ją po kimś. Oczywiście tylko zgaduję. Nie wiem też, czy adopcja upoważnia do zamieszczania certyfikatów.
parlando
Forumator
Posty: 898
Rejestracja: poniedziałek 13 maja 2013, 20:57
Podziękował;: 48 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: FTF w wielokrotnie znalezinej skrzynce

Post autor: parlando »

W tak starej skrzynce to już bez znaczenia:)
Czasami właściciel dorzuca certy, ale jeśli skrzynka miała znalezienia, to nie powinny już być numerowane, czy oznaczanie "xTF".