Trudność zakładanej skrzynki - jaskinie.

Zaczynasz zabawę, tu znajdziesz pożyteczne informacje. Tu również możesz się przywitać...

Moderator: Moderatorzy

jaqqb
Nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 26 września 2010, 20:58
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Trudność zakładanej skrzynki - jaskinie.

Post autor: jaqqb »

Witam.
Jestem nowy w tej zabawie i zastanawiam się jak jest widziane przez społeczność zakładanie trudnych skrzynek w jaskiniach wymagających użycia specjalistycznego sprzętu. Tzn. czy "wypada" umieszczać skrzynkę np. w Studnisku, gdzie najpierw trzeba zjechać 28 metrów po linie a potem wpełznąć w głąb ziemii jeszcze kilkadziesiąt metrów? Często sam odwiedzam tego typu miejsca i odnalezienie tam skrzynki sprawiłoby mi frajdę, niewiem jednak czy tego rodzaju miejsca nie sprowadziłyby niepotrzebnego niebezpieczeństwa na uczestników zabawy...
Awatar użytkownika
Żywcu
Forumator
Posty: 2510
Rejestracja: środa 26 marca 2008, 08:38
Podziękował;: 61 razy
Otrzymał podziękowań: 64 razy
Kontakt:

Re: Trudność zakładanej skrzynki - jaskinie.

Post autor: Żywcu »

Witaj na forum.
Wracając do pytania. Zakładając taką skrzynkę powinieneś w opisie podać wszelkie realne zagrożenia związanego z podjęciem. Osoby świadome i lubiące takie wyzwania inicjatywa bardzo ucieszy.
Na wielki ruch przy skrzynce raczej nie licz 8)
Za ten post autor Żywcu otrzymał podziękowanie:
jaqqb
Awatar użytkownika
markpm
Nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: czwartek 15 kwietnia 2010, 09:54
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Trudność zakładanej skrzynki - jaskinie.

Post autor: markpm »

Witam,
po pierwsze: taka skrzynka byłaby dostępna tylko dla niewielkiego promila chętnych.
po drugie: środowisko jaskiniowe w jaskiniach traktuje wszystko co "ludzkie" jako śmieci, jest sporo osób, które sprzątają w jaskiniach po "speleologach" i skrzynka mogłaby zbyt długo tam nie zabawić.