wgrywanie waypointów do GPS

Zaczynasz zabawę, tu znajdziesz pożyteczne informacje. Tu również możesz się przywitać...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
gregorio1972
Nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: sobota 10 lipca 2010, 00:05
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0

wgrywanie waypointów do GPS

Post autor: gregorio1972 »

Witam :) jestem bardzo początkujący i póki co rozgryzam tematy związane OC. Zakupiłem Garmin 450T i zalogowałem się na stronie OPENCACHING.pl. wejdę na mapę skrzynek i gdy chcę wgrać do urządzenia wyślij waypoint do urządzenia GPS to mogę wgrać tylko dane jednej skrzynki. czemu? Poza tym po wgraniu jest ona w ikonce waypoint a w geocasching tego nie ma? Nie rozumiem tego. Gdy zalogowałem się na www. garmin.pl jest podstrona geocaching z której pokazuje mi kilka lokalizacji i wgrywa się kilka skrzynek - gdzie są ich nazwy współrzędne itd. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tego urządzenia : :?:
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
krystiant
Forumator
Posty: 2071
Rejestracja: środa 29 października 2008, 23:55
Podziękował;: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 75 razy

Re: wgrywanie waypointów do GPS

Post autor: krystiant »

gregorio1972 pisze:Zakupiłem Garmin 450T
Znaczy się Oregon? Wyszukujesz sobie skrzynki, u dołu strony z wynikami wyszukiwania masz: "Pobierz wykaz dla różnych aplikacji". Klikasz na GPX GC i pobrany plik wgrywasz do Garmina, do katalogu Garmin/GPX
Za ten post autor krystiant otrzymał podziękowanie:
gregorio1972
Poczytaj zanim się zapytasz :wink:
Proszę o przemyślane wypowiedzi zgodne z REGULAMINEM FORUM a w szczególności z punktem 11, 12 i 13

Obrazek Obrazek Obrazek
Staram się zachowywać właściwe proporcje - znalezień więcej niż postów ;-)
Awatar użytkownika
gregorio1972
Nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: sobota 10 lipca 2010, 00:05
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: wgrywanie waypointów do GPS

Post autor: gregorio1972 »