Legend HCX i oprogramowanie do OC

Zaczynasz zabawę, tu znajdziesz pożyteczne informacje. Tu również możesz się przywitać...

Moderator: Moderatorzy

rododendron
Bywalec
Posty: 25
Rejestracja: sobota 20 września 2008, 19:23
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Legend HCX i oprogramowanie do OC

Post autor: rododendron »

Poniewaz jest to dzial dla poczatkujacych, a ja do takich naleze, wiec mam nadzieje ze nikt na mnie nie bedzie krzyczal za ten temat :P a wiec, dzis dostalem legenda HCX i mam czysta karte 1GB. Prosze starszych kolegow aby powiedzieli mi jakie mam wgrac mapy i aplikacje na ta karte i jak to mniej wiecej zrobic zeby gps pomagal mi a nie przeszkadzal w cachingu bo narazie jestem zielony w tym temacie. Z gory dziekuje :)
Awatar użytkownika
Bas
Forumator
Posty: 3849
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

Post autor: Bas »

Proponuje:
- zainstalowac MapSource w PC
http://www.garniak.pl/viewtopic.php?t=1550
- ze strony http://ump.waw.pl/ pobrac mape Polski plus zestaw informacji o radarach i innych utrudnieniach...
- zajrzec na dluzej do serwisu http://gpsmaniak.com/
To kopania wiedzy + darmowe mapy, w tym Topo PL 100

Na poczatek wystarczy ;)
W miedzyczasie warto zagladac na www.garniak.pl

W obydwu wspomnianych serwisach jest mnostwo informacji i na pewno wiele z nich bedzie przydatnych...

Po wgraniu map do PC za pomoca MapSource (MS) wyslesz je do gps.

Skrzynki z OC mozna pobrac np. w formacie gpx -> otworzyc w MapSource -> tam mozna nimi zarzadzac, tworzyc swoje bazy punktow i w zaleznosci od potrzeby -> wysylac do gps z poziomu MS

Trasy tez warto planowac w domu, na duzym ekranie PC w programie MS-> wyslac je do gps i uzywac w terenie.
Ostatnio zmieniony wtorek 07 października 2008, 22:56 przez Bas, łącznie zmieniany 1 raz.
angelo
Wyjadacz
Posty: 471
Rejestracja: środa 20 lutego 2008, 14:10
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Legend HCX i oprogramowanie do OC