Strona 1 z 1

Urwigo

: środa 05 lutego 2014, 23:48
autor: vonStirlitz
Witam.
Czy ktoś bawił się programem Urwigo? Myślę nad stworzeniem scenariusza WIGO dla kesza lecz póki co tak średnio mi idzie z tym programem. Jeśli ktoś ma doświadczenie i byłby chętny się nim podzielić, z tym lub innym programem, to byłbym dźwięczny.

Re: Urwigo

: czwartek 06 lutego 2014, 09:46
autor: Stryker
bawił.

co konkretnie potrzebujesz zrobić i Ci nie wychodzi?

: czwartek 06 lutego 2014, 10:53
autor: Karls
Też mam na koncie jednego WIGO. Sporo pracy na kosztowało zrobienie dobrego scenariusza ale warto.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Re: Urwigo

: czwartek 06 lutego 2014, 19:06
autor: vonStirlitz
Póki co próbuję znaleźć jakiś podręcznik, tutorial... Cokolwiek. Jak odpaliłem program to nie wiem jak to ugryźć, od czego zacząć. Chcę stworzyć scenariusz do małego multika, główny botaher, interakcje z paroma innymi postaciami, kilka miejsc, może parę przedmiotów (itemów?) które trzeba użyć żeby przejść z etapu do etapu. A jakby jeszcze dało się wpleść audio to by super było. Jest jakiś samouczek? Podlinkujcie, bo nauka metodą chybił trafił kiepsko mi idzie.

Re: Urwigo

: niedziela 09 lutego 2014, 11:11
autor: vonStirlitz
Kurcze, zaczynam powoli rozgryzać programik. Ale jednej rzeczy póki co nie umiem zrobić, bohater spotyka postać, a ta przekazuje mu instrukcje w formie audio. Postać wygenerowana, ale nie umiem zmusić jej do użycia audio. Pomożecie?

: niedziela 09 lutego 2014, 11:27
autor: Rob
Z audio jest problem. Niby możliwość dodania jest, ale na odbiornikach nie działa. Mi przynajmniej nie udało się odpalić.

Re: Urwigo

: niedziela 09 lutego 2014, 16:23
autor: Lza
vonStirlitz pisze:Kurcze, zaczynam powoli rozgryzać programik. Ale jednej rzeczy póki co nie umiem zrobić, bohater spotyka postać, a ta przekazuje mu instrukcje w formie audio. Postać wygenerowana, ale nie umiem zmusić jej do użycia audio. Pomożecie?
Nie używaj audio, bo jakaś (kto wie czy nie znaczna) część odtwarzaczy żyje w świecie dzwięków atari - potrafi tylko zrobić 'biiiiiiip', więc nawet jak Ci się uda jakieś audio dodać, to większość użytkowników na tym zakończy grę w twój scenariusz.

Re: Urwigo

: niedziela 09 lutego 2014, 18:10
autor: vonStirlitz
Dzięki za info odnośnie audio, wywalam je. Mam problem, jak sprawić żeby przedmiot (item) był widoczny dopiero po rozmowie z postacią? Jedyny tutorial na temat urwigo jaki znalazłem to wideo, niby 50 minut ale nic na ten temat nie ma...

Re: Urwigo

: niedziela 09 lutego 2014, 18:41
autor: łowca
na starcie .visible = false
w odpowiednim momencie przedmiot.visible=true

Re: Urwigo

: poniedziałek 17 lutego 2014, 15:00
autor: vonStirlitz
Kurcze, nieźle się wkopałem. Czy idzie jakoś skonwertować format urwigo do wherigo, konkretnie *.urwigo do *.gwc? Chciałem użyć aplikacji WhereYouGo a tu wtopa. Mądry Polak po szkockiej...

Re: Urwigo

: poniedziałek 17 lutego 2014, 16:27
autor: Lza
nie wiem czy 'idzie', ale da się. Poszukaj opcji 'compile'

Re: Urwigo

: czwartek 20 lutego 2014, 16:32
autor: vonStirlitz
Uff, skończyłem wreszcie. Efekt to OP7B93 Akcja Kośba http://opencaching.pl/viewcache.php?cacheid=31640
Dziękuję za pomoc i zapraszam na kesza.

Re: Urwigo

: poniedziałek 24 marca 2014, 16:07
autor: SQ9KFS
A ja mam inne pytanie odnośnie urwigo: próbował ktoś z Was zainstalować go na ubuntu? Instalacja na Wine albo mi nie wychodzi, albo faktycznie się nie da...
Będę wdzięczna za pomoc ;)

Re: Urwigo

: poniedziałek 24 marca 2014, 17:09
autor: Lza
z tego co się orientuję, to nie ma wersji urwigo dla linuxa. może są jakieś inne buildery.

Re: Urwigo

: poniedziałek 24 marca 2014, 17:27
autor: etnamars
To dziwne, że pod WINE się nie daje.
Z pamięci: wymaga to sporo roboty (jak to zainstalowanie czegokolwiek pod WINE :wink: ) ,a chyba cały sukces tkwi w zainstalowaniu odpowiedniej wersji zestawu bibliotek .NET Framework.

Nie ma chyba żadnego sensownego natywnego buildera.