Garmin XT Nokia N95 - wgranie "czegoś"

Wszystkie narzędzia, wtyczki, programy itp. pomocne przy znajdowaniu skrzynek i dbaniu o lasy...

Moderator: Moderatorzy

housemdt
Nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: wtorek 28 czerwca 2011, 13:03
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Garmin XT Nokia N95 - wgranie "czegoś"

Post autor: housemdt »

Witam!
Posiadam Nokię N95 z wgranym Garminem XT. Teraz aby wprowadzić współrzędne skrzynki wpisuję po kolei to N 53° 47.021 i to E 17° 46.903'. Jest to strasznie męczące. Czy jest jakiś sposób aby najlepiej wszystkie skrzynki wgrać? Jest taki przycisk na stronie WYŚLIJ WAYPOINT DO GPS ale po wysłaniu do GPS nie ma go tam. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Liczę na pomoc. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
lupi
Wyjadacz
Posty: 274
Rejestracja: środa 18 listopada 2009, 15:36
Podziękował;: 14 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Garmin XT Nokia N95 - wgranie "czegoś"

Post autor: lupi »

Polecam program SMARTGPX na Symbiana

tu jest poradnik instalacji i obsługi http://forum.opencaching.pl/viewtopic.p ... it=symbian
Obrazek Obrazek


Kto chce, szuka sposobów - kto nie chce, szuka powodów.
Awatar użytkownika
r00t7
Centrum Obsługi Geocachera
Posty: 2105
Rejestracja: niedziela 19 lipca 2009, 22:26
Podziękował;: 74 razy
Otrzymał podziękowań: 49 razy

Re: Garmin XT Nokia N95 - wgranie "czegoś"

Post autor: r00t7 »

a ja polecam poiloadera garminowskiego :) ściągasz plik gpx i ładujesz przez ten program, następnie na komórce wchodzisz w mobile XT - wszystkie poi i tam szukasz kategorii o nazwie takiej jak podałeś w poiloaderze - i teraz masz wszystkie kesze w zadanym promieniu które były w pliku gpx. Można szukać po OP, więc jest wygodnie.
Za ten post autor r00t7 otrzymał podziękowanie:
gary i izek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
cichy
Forumator
Posty: 528
Rejestracja: poniedziałek 13 lipca 2009, 12:29
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Garmin XT Nokia N95 - wgranie "czegoś"

Post autor: cichy »