Problem wm2003se + moduł na BT

Wszystkie narzędzia, wtyczki, programy itp. pomocne przy znajdowaniu skrzynek i dbaniu o lasy...

Moderator: Moderatorzy

remesz
Nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: niedziela 15 maja 2011, 12:28
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Problem wm2003se + moduł na BT

Post autor: remesz »

Witam,
Jestem początkującym geocacherem (90 znalezionych skrzynek). Do tej pory szukałem bez gps. Najwyższa pora pomyśleć o gpsie.
Jestem posiadaczem Pocket PC Panasonic CF-P2 z zainstalowanym WM2003se. Mam w nim wgraną bazę filipsa - z nią nie mam problemów.
Mam natomiast problem z podłączeniem modułu gps (Globalsat BT-359) na bluetooth. Moduł działa (sprawdzone na latopie z bt), nie potrafię połączyć się z nim z panasonica.
Gdy włącze BT menager, i wybiorę urządzenie (w moim przypadku BT-GPS-35D13A) wyświetla się błąd: "BM error 0x2d - ERROR_MALFORMED_PACKET".
Nie mam pojęcia co z tym zrobić i co może być przyczyną tego błędu.
Czy można to naprawić?
Awatar użytkownika
Lza
Rada Techniczna
Posty: 1621
Rejestracja: poniedziałek 19 października 2009, 10:01
Podziękował;: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 81 razy

Re: Problem wm2003se + moduł na BT

Post autor: Lza »

Prawdopodobnie odbironik GPS jest dużo młodszy konstrukcyjnie niż PPC. Sprawdź wersję transmisji danych BlueTouth w GPS i PPC, prawdopodobnie PPC ma transmisję BT 1.2 a odbiornik GPS - BT 2.0 i są jakieś niekompatybilności z tym związane. Jeśli jest możliwosć to przełącz w GPS tryb trnasmisji BT na 1.2. jeśli nie ma, takiej możliwości to nie wiem co zrobić.
Awatar użytkownika
Stryker
Forumator
Posty: 1052
Rejestracja: piątek 23 lipca 2010, 15:32
Podziękował;: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 36 razy

Re: Problem wm2003se + moduł na BT

Post autor: Stryker »

moduły powinny być raczej kompatybilne wstecz. jak próbujesz się łączyć? jako explore bluetooth device (czy jakoś tak) ?
Obrazek
remesz
Nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: niedziela 15 maja 2011, 12:28
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0