Kilka prostych zasad

Wątki nieaktualne, przeniesione z pozostałych forów, zamknięte

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
Admin Rada Rejsu
Nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: środa 07 maja 2008, 16:16
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Kilka prostych zasad

Post autor: Admin Rada Rejsu »

Na każdym szanującym się forum powinno być coś takiego jak zasady i przepisy obowiązujące na forum. Postanowiłem to napisać.
Zasady pisania na forum OCPL:
1. Piszemy zgodnie z zasadami gramatyki i ortografii, nie chodzi o nie używanie znaków diakrytycznych (ogonków), ale o pisanie błędów typu: jósz, tesz czy ktury. Nie ma tu większego znaczenia czy masz dysortografie czy dysleksje. Wystarczy postarać się, zajrzeć do słownika czy pisać w wordzie.
2. Zero wulgaryzmów oraz obrażania innych forumowiczów.
3. Jak się o coś pytamy to najpierw zamiast zakładać kolejny temat najpierw używamy opcji szukaj, potem google, opengeowiki, a na końcu jeśli nie znajdziemy odpowiedzi zakładamy temat na forum.
4. Posty wpływające na zmianę tematu, prowokujące do bezpodstawnych dyskusji lub nie zawierające merytorycznych treści, mogą być wydzielane lub kasowane przez moderatorów. Oszczędzaj jego czas i Swoje nerwy.

Użytkownicy mogą przyznawać piwa - symboliczne podziękowanie za pomoc, lub wg własnego widzimisię :)

Za niestosowanie się do powyższych zasad i łamanie netykiety, moderatorzy mogą przydzielić ostrzeżenie/banować. Dwa ostrzeżenia=ban. Ban może być 48 godzinny lub wieczny. Zależnie od przewinienia, ban może zostac przyznany bez wcześniejszych ostrzeżeń.

Przestrzegajmy tych zasad, żeby nam się tu dobrze żyło.

[edit] 8 kwietnia 2009 - zmiany kosmetyczne dotyczące przyznawania banów.
Zablokowany