Jak obronić się przed atakiem psa??

Wszystko co nie mieści w innych tematach...

Moderator: Moderatorzy

Aris
Wyjadacz
Posty: 299
Rejestracja: poniedziałek 30 marca 2015, 20:24
Podziękował;: 20 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Jak obronić się przed atakiem psa??

Post autor: Aris »

Jak radzić sobie z agresywnymi psami?
Wiem, że był tu taki temat i został zamieciony pod dywan.

Nie raz w lesie zostałem obszczekany przez psa któremu właściciel nie raczył założyć kagańca nie wspominając o smyczy.
Zamierzałem ko\upić jakiś gaz, tylko nie znam się na nich. Ktoś ma jakieś sprawdzone metody?

Dla mądral bredzących jakie to wszystkie pieski są kochane polecam https://www.facebook.com/64205002589912 ... nref=story
Ostatnio zmieniony niedziela 01 maja 2016, 07:08 przez Aris, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pawel brasia
Forumator
Posty: 1849
Rejestracja: sobota 23 sierpnia 2008, 19:06
Podziękował;: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 77 razy

Re: Jak obornić się przed atakiem psa??

Post autor: Pawel brasia »

Jak sobie poradzić z głupimi właścicielami? Niestety najczęściej jest to wina właścicieli a nie psów.
Co do gazu to najlepiej iść do sklepu, tam Tobie doradzą. Jednak obawiam się, że na takiego jak na filmie pojemnik z gazem za wiele nie podziała.
Sam chętnie dowiedział bym się dobrej metody. Też miałem kiedyś dość groźną akcję z psem, zdążyłem do samochodu (tutaj cenię centralny zamek), skończyło się na rysie na lakierze. Słyszałem kiedyś o metodzie aby ugryźć psa w ucho - jest silnie unerwione, tylko obawiam się, że w niektórych pozycjach może to być trudne.
Za ten post autor Pawel brasia otrzymał podziękowanie:
Aris
ObrazekObrazekObrazekObrazek ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
zaborz
Stały bywalec
Posty: 186
Rejestracja: środa 04 kwietnia 2012, 10:04
Podziękował;: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Jak obornić się przed atakiem psa??

Post autor: zaborz »