Znaleziono 2737 wyników

autor: Bas
piątek 20 sierpnia 2010, 23:55
Forum: Baza Filipsa
Temat: Baza się skończyła?
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 6393

Re: Baza się skończyła?

Problemy z 2 skrytkami: OP294B - brak pieciu obrazkow do skrzynki, z tym ze linkow do obrazkow nie ma juz w pliku html bazy, choc na OC sa: http://www.opencaching.pl/viewcache.php?cacheid=10574 OP2A5B - http://www.opencaching.pl/viewcache.php?cacheid=10846 sytuacja analogiczna. W folderze tyt sa tez...
autor: Bas
sobota 31 lipca 2010, 00:59
Forum: Hardware Keszera
Temat: Jaki telefon wybrać do geocaching'u?
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 5954

Re: Jaki telefon wybrać do geocaching'u?

Czyli bez WiFi tez bede mogl za darmo przegladac opisy i spoilery? Jesli tylko wczesniej do telefonu skopiujesz odpowiednie dane, to tak. Moga byc dane do SmartGPX, moze byc baza Filipsa, moze byc TrekBuddy, a moze i cos innego? Aktualnie mam na tapecie dwa modele 5800 i jeden spisuje sie znakomici...
autor: Bas
sobota 31 lipca 2010, 00:40
Forum: Baza Filipsa
Temat: baza na telefonie komórkowym..-problem
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4207

Re: baza na telefonie komórkowym..-problem

U mnie w ogole nie ma takiego pliku z glxmdstn w nazwie. Inna sprawa, ze od kilku dobrych lat korzystam z telefonow na Symbianie i zawsze mialem szczescie do takich w ktorych pomagalo ukrywanie folderow lub samych obrazkow. Fotki wykonane komorka sa indeksowane. Zrzuty ekranu wykonane w komorce nie ...
autor: Bas
wtorek 20 lipca 2010, 16:57
Forum: Opencaching.pl - pomysły, błędy, propozycje
Temat: Propozycja - dodatkowy parametr oceny
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 2164

Re: Propozycja - dodatkowy parametr oceny

Gdyby tak jeszcze poziom gadzetow w skrzynce pozostawal na poziomie wyjsciowym, to moze i mialoby to jakis sens, ale generalnie jest tak, ze skrzynki ubozeja po kolejnych odwiedzinach. Taka ocena nic wiec nie wnosi poza negatywnymi emocjami. Ja w skrzynkach nie wymieniam nic. No, moze raz na 50 skrz...
autor: Bas
wtorek 20 lipca 2010, 16:46
Forum: Baza Filipsa
Temat: baza na telefonie komórkowym..-problem
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4207

Re: baza na telefonie komórkowym..-problem

Dobrze gdy baza Filipsa dziala :)

Szkoda, ze nie dziala w tym sprzecie ukrywanie folderow. Sprawdzales czy dziala ukrywanie obrazkow?
Swoja droga niezle, ze sprzet nie daje sie omamic ukryciem folderu...
autor: Bas
wtorek 20 lipca 2010, 11:54
Forum: Baza Filipsa
Temat: baza na telefonie komórkowym..-problem
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4207

Re: baza na telefonie komórkowym..-problem

Indeksowanie plikow przez system mozna ominac ukrywajac pliki badz cale foldery. W telefonie N5800 (Symbian) dziala to na pewno. Innym problemem jest usuniecie linkow z galerii dla juz zindeksowanych plikow. Jesli system ich nie znajdzie nie pozwala na ich usuniecie. Trzeba wiec zrobic to w 3 etapac...
autor: Bas
wtorek 13 lipca 2010, 23:35
Forum: Dla początkujących
Temat: wgrywanie waypointów do GPS
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4067

Re: wgrywanie waypointów do GPS

Nie wiem czy to dziala w Etrex H, ale raczej tak (sposob z 76CS): nacisnij i przytrzymaj klawisz Enter - tak zapisujemy punkt w aktualnej pozycji. Zanim potwierdzisz dane klawiszem Enter mozesz zmienic ikonke, dane w notatce i... wspolrzedne, czyli praktycznie stworzyc nowy punkt o zadeklarowanych p...
autor: Bas
wtorek 13 lipca 2010, 23:27
Forum: Dział Opencaching.pl
Temat: polskie znaki w linkach
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1964

Re: polskie znaki w linkach

Linki generowane przez ten serwis? Cytat ze strony glownej tinyurl: By entering in a URL in the text field below, we will create a tiny URL that will not break in email postings and never expires . Glowy za nich nie dam, ale z tymi tygodniami to chyba przesada? Zerknalem na szybko w jeden z linkow -...
autor: Bas
wtorek 13 lipca 2010, 13:36
Forum: Dział Opencaching.pl
Temat: polskie znaki w linkach
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1964

Re: polskie znaki w linkach

Jesli nie daloby sie jednak umiescic w linku polzkich znakow lub (przede wszystkim) chcielibysmy skrocic bardzo dlugi link, to mozna skorzystac z serwisu:
http://tinyurl.com/

Otrzymujemy link np. taki: http://tinyurl.com/37muvpc
autor: Bas
wtorek 13 lipca 2010, 13:13
Forum: Geocaching ogólnie
Temat: Korekta kordow według geoportalu
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1934

Re: Korekta kordow według geoportalu

Oznaczanie pozycji wg map z Geoportalu jest dobra alternatywa dla osob nie posiadajacych gps. Nie wiem czy sa rejony w ktorych te mapy mialyby razace bledy. Mozna wstepnie sprawdzic "swoj" rejon pod tym katem i pozniej takich map smialo uzywac. Na razie jestem bardzo milo zaskoczony dokladnoscia tyc...
autor: Bas
czwartek 08 lipca 2010, 12:43
Forum: Hardware Keszera
Temat: Ciekwy pojemnik
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 8814

Re: Ciekwe pudełko

Ostatnio znalazlismy kapsule czasu schowana w 2007 roku tuz przy skrytce geocache. W pierwszej chwili myslalem nawet, ze to jest to 8) Sloik oklejony tasma bardzo dobrze, w kilku warstwach, opatulony "od stop do glow" i chyba nigdy wczesniej nie otwierany, wiec wydawalo sie, ze w srodku bedzie sucho...
autor: Bas
niedziela 20 czerwca 2010, 17:45
Forum: Dział Opencaching.pl
Temat: Wirtualu wróć !
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 5421

Re: Wirtualu wróć !

Powroty do przeszlosci to doskonaly pomysl na skrzynke z jak najbardziej realnym pojemnikiem. Wsrod kilku, czy kilkunastu wskazanych punktow z cala pewnoscia mozna umiescic pojemnik na logbook. Dodatkowym atutem bedzie koniecznosc wizyty autora skrytki w tym miejscu, a nie tylko zakladanie skrzynki ...
autor: Bas
niedziela 20 czerwca 2010, 17:35
Forum: Hardware Keszera
Temat: Nawigacja samochodowa
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 9169

Re: Nawigacja samochodowa

Chodzi mi o to, zeby nie popadac ze skrajnosci w skrajnosc. Korzystalem dosc dlugo z AutoMapy, ale na niektorych terenach nie bylo w niej drog, a w geocachingu brakowalo mi odpowiedniej skali do poszukiwan. Do jazdy autem byla rewelacyjna, o ile byly drogi na mapie. Korzystam z map wektorowych w gar...
autor: Bas
niedziela 20 czerwca 2010, 14:37
Forum: Hardware Keszera
Temat: Nawigacja samochodowa
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 9169

Re: Nawigacja samochodowa

Trasę z pliku można wgrać ale trzeba ją wcześniej przygotować Oczywiscie. Jesli jej nie przygotujemy, to pliku tez nie bedzie :D jeśli chodzi o automatyczne wyznaczenie trasy do punktu docelowego i nawigowanie po niej - co w nawigacji samochodowej jest najważniejsze - to zeskanowane mapy odpadają. ...
autor: Bas
niedziela 20 czerwca 2010, 02:00
Forum: Hardware Keszera
Temat: Nawigacja samochodowa
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 9169

Re: Nawigacja samochodowa

Czy po zeskanowanej mapie jest możliwa automatyczna nawigacja po trasie od punktu A do B? Jest mozliwa. W TrekBuddy mozna np. wgrac trase z pliku i jechac po dowolnej mapie, chocby to nawet mial byc skan tapety. Mapa jest tu tylko podkladem/obrazkiem, a dane o punktach wezlowych zaplanowanej podroz...