Witam i o prosze o porade-automapa
Moderator: Moderatorzy
-
- Nowy na forum
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Witam i o prosze o porade-automapa
Witam wszystkich. Od dłuższego czasu zabieram się za znalezienie pierwszej skrzynki. Teraz mam troche czasu i chce się wybrać na poszukiwania. Ale mam problem.
Otóż jestem kompletnym laikiem we wszelkiej topografi i nawigacji.
Jak mam wpisać współrzędne do automapy?
format w automapie jest taki: ddmmss.ss
za chiny nie wiem jak przekształcic chociażby takie współrzedne N 52° 15.336' E 020° 56.426', żebym mógł je wpisać do programu,
z góry dzięki za pomoc.
za chiny nie wiem jak przekształcic chociażby takie współrzedne N 52° 15.336' E 020° 56.426', żebym mógł je wpisać do programu,
z góry dzięki za pomoc.
- Hern
- Forumator
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
Re: Witam i o prosze o porade-automapa
Przy każdej skrzynce masz link "Współrzędne w innych systemach", między innymi jest tam format używany przez AM. Poza tym na dole opisu skrzynki masz tez link do pobrania POI gotowego do importu do AM (UAM).gibgibon pisze:Witam wszystkich. Od dłuższego czasu zabieram się za znalezienie pierwszej skrzynki. Teraz mam troche czasu i chce się wybrać na poszukiwania. Ale mam problem.
z góry dzięki za pomoc.
Można też poszukać skrzynek w jakimś promieniu od siebie i pobrać plik UAM dla AM z wieloma skrzynkami.
Polecam tez stronę: http://www.opencaching.pl/wiki/index.ph ... z%C4%99dne oraz całą naszą Wiki - warto przeczytać i zrozumieć

- trojmiasto
- Administrator
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Witaj!
Na stronie z opisem skrzynki, pod współrzędnymi, znajduje się link "Współrzędne w innych systemach". Kliknij na niego i otworzy się okienko z przeliczonymi współrzędnymi. Pośród nich znajdziesz interesujący Cię format.
EDIT: Widzę, że Hern był szybszy