Wszelkie algorytmy matematyczne nadają się tylko i wyłącznie do driveinów przy drogach asfaltowych. Trasę do skrzynek poza asfaltem trzeba już wyznaczać samodzielnie bazując na minimum kilku mapach uwzględniając drogi, dróżki, ścieżki, pola, lasy, rowy, rzeki, bagna, płoty, parkingi, stromizny i wiele wiele innych zmiennych, częśc nieznanych w tym np kierunki w którym idą multaki. Żaden algorytm tego nie ogarnie a nawet jeśli to samo przygotowanie tych wszystkich danych do algorytmu trwało by dłużej niż przejście tych wszystkich skrzynek byle jaką drogą.
Odpowiedni dobór drogi pomiędzy skrzynkami to jedna z trudniejszych spraw przy szukaniu i nie ma się co oszukiwać - raz się uda a raz się nie uda dobrać optymalnej drogi, mówi się trudno. Ja staram się przygotowywać jakąś trasę bo zawsze lepiej jest rozpoznać teren przed komputerem mając do dyspozycji kilka map niż walczyć w terenie i miotać się na lewo i prawo aby na końcu trafić na rzekę
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)